Voorlichting

Voor slachtoffers, beklaagden en werkgevers. 
Een persoonlijk advies geeft duidelijkheid over wat u kunt doen of verwachten. 

Voorlichting

Voor slachtoffers, beklaagden en werkgevers. 

Persoonlijk advies

Buiten kantooruren: bel-mij-terug formulier.

Wat doet u bij een klacht of melding?

Toolbox ongewenst gedrag

Praktische tools voor betrokkenen

  • Informatie over ongewenst gedrag 
  • Opstellen gedragsregels
  • Preventieve maatregelen
  • Oplossen problemen (voeren van gesprekken)
  • Behandeling klachten
Toolbox - ongewenst gedrag

Integrale aanpak ongewenst gedrag

Voor de aanpak van ongewenst gedrag zijn gedragsregels en het verdelen van taken onvoldoende. In een integrale aanpak leren alle betrokkenen – te zien, te kunnen en te doen. 

Omgang met ongewenst gedrag vraagt om de inzet van alle personen in een organisatie

Lees meer over de integrale aanpak …

Integrale aanpak - ongewenst gedrag

klachtencommissie
    ongewenst gedrag

Klachtencommissie ongewenst gedrag
T.a.v. secretariaat (mw. Ivanka Schreuder)
Jagerlaan 12     3701 XJ Zeist

secretariaat@kcog.nl   

     08877-08855

      Bel-mij-terug formulier

Iedere organisatie kan de klachtencommissie inschakelen, ook als deze (nog) niet aangesloten is. Enkele voorbeelden van de diversiteit aan organisaties die aangesloten zijn:

ANWB, INTERNATIONAAL STRAFHOF, MVRDV,  ST PHILADELPHIA, NVVP,  VAN BENTHEM & KEULEN, RDW, KUNSTEDUCATIE, REMEHA, ETC.